სასწავლო პროექტის გეგმის
შაბლონი
სასწავლო თემის ავტორი
|
||
სახელი და გვარი
|
ნათელა საღინაძე
|
|
რაიონი
|
ცაგერი
|
|
სკოლა
|
ოყურეში
|
|
ქალაქი
|
|
|
თემის
მონახაზი
|
||
თემის დასახელება
|
||
გეოგრაფიული გარემო და გენეტიკური
დაავადებები
|
||
თემის შინაარსი
|
||
სოფლის
გეოგრაფიული გარემოს შესწავლა, ინფორმაციის მოძიება გენეტიკურ დაავადებებზე და
გარემოს ზემოქმედება ამ დაავადებების ჩამოყალიბებაზე, პრობლემების გადაწყვეტის
გზების ძიება
|
||
საგანი
|
||
გეოგრაფია,
ბიოლოგია
|
||
დონე/კლასი
|
||
საშუალო
საფეხური, 10-11 კლასი
|
||
განხორციელების დროის ჩარჩო
|
||
3 კვირა
|
||
თემის საფუძვლები
|
||
შინაარსობრივი სტანდარტები და ინდიკატორები
|
||
პროექტის მიზანია
მოსწავლეები აზიაროს მეცნიერებათა საფუძვლებს, გაუჩნდეთ ინტერესი გარემომცველი
სამყაროს კვლევის, სიახლეთა აღმოჩენის და შეცნობის მიმართ, გამოუმუშვდეს
დამოუკიდებლად მუშაობის, სხვათა აზრის გაზიარების, ინფორმაციების მოკვლევის,
კრიტკული აზროვნების, თვითშეფასების ანალიზისა და სინთეზის უნარი, გააცნობიეროს
სამყაროში მიმდინარე პროცესების ერთიანობა და მეცნიერებისა და რიგითი
ადამიანების თანამშრომლობის აუცილებლოა პრობლემების დაძლევისათვის.
|
||
მოსწავლეების ამოცანები/სწავლის შედეგები
|
||
ინფორმაციის
მოპოვების უნარი, ჯგუფური მუშაობა, კრიტიკული და ანალიტიკური აზროვნების უნარი.
|
||
მიმართულების მიმცემი საკვანძო შეკითხვები
|
||
ზოგადი კითხვა
|
როგორი
ამინდია და მოქმედებს თუ არა ამინდი თქვენს გუნება-განწყობაზე?
|
|
თემატური კითხვები
|
როგორც ამბობენ ამინდი სულის
კლიმატს ქმნის, განაპირობებს თუ არა იგი ადამიანის ფიზიკურ მდგომარეობასაც?
გაგვჩენია თუ არა კითხვა ჩვენი ბაბუების ან ბებიების ჩივილზე ამინდთან
დაკავშირებულ ჯანმრთელობაზე? ვის აქვს სურვილი მოიძიოს ინფორმაცია?
|
|
შინაარსობრივი კითხვები
|
არის თუ არა განსაკუთრებული
დაავადებები რომლებიც ძირითადად ჩვენს მხარეს ახასიათებს? განსაზღვრავს თუ არა
ბუნებრივი გარემო ენდემურ დაავადებებს? შევძლებთ თუ არა აღნიშნული პრობლემის
დაძლევას?
|
|
შეფასების გეგმა
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
შეფასების დროის ჩარჩო
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
შეფასების/შეფასების ინსტრუმენტების მოკლე მონახაზი
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
სქემები,
სტატისტიკური მონაცემები, ფოტო-ვიდეო მასალა, წერილობითი ჩანაწერები, ინტერვიუ.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
სხვა
საკითხები
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
საბაზისო
უნარ-ჩვევები
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
წინარე ცოდნა
გეოგრაფიული გარემოსა და გენეტიკურ დაავადებათა ურთიერთკავშირზე. კვლევის უნარი
ასევე დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი, არსებული ცოდნის პრაქტიკში გამოყენების
უნარი.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
სასწავლო
პროცედურები
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
საინიცატივო ჯგუფის
შექმნა, პროექტის გეგმის შედგენა და ფუნქციების განაწილება, ინფორმაციის მოძიება
ენდემურ დაავადებებზე, სტატისტკური მონაცემების მოძიება, ინტერვიუები თემის
წევრებთან. მოძიებული ინფორმაციის კლასიფიკაცია, გამთლიანება, ანალიზი და
სინთეზი. პრეზენტაცია.
|
დიფერენცირებული სწავლება
|
||
|
სპეციალური საჭიროებები
|
ბიბლიოთეკა, საინფორმაციო ტექნოლოგიები, პრესა, სპეციალური
დანიშნულების ლიტერატურა, საკანცელარიო ნივთები, პოტო-ვიდეო აპარატურა.
|
|
არაქართულენოვანი
მოსწავლეები (მოსწავლეები, რომლებისთვის სწავლების
ენა არ არის მშობლიური)
|
|
|
მაღალი აკადემიური მოსწრების მოსწავლეები
|
აღწერეთ სასწავლო
გეგმის გაცნობის სხვადასხვა ფორმა, მათ შორის, დამოუკიდებელი სწავლა; ასევე,
მოსწავლეთა ცოდნის წარმოჩენის განსხვავებული მეთოდები, მაგალითად, რთული
დავალებები, სიღრმისეული კვლევა, მოკვლევა მსწავლელის მიერ არჩეულ თემაზე, ღია
დავალებები და პროექტები. ჩამოთვალეთ კონკრეტული რესურსები, რომელსაც მოდულში
გამოიყენებთ.
|
სასწავლო თემისთვის საჭირო მასალები
|
ტექნოლოგია – ტექნიკა (მონიშნეთ პროექტისათვის საჭირო
ტექნოლოგიური უზრუნველყოფა)
|
||
ფოტოკამერა
კომპიუტერი
(ები)
ციფრული კამერა
DVD ფლეიერი
ინტერნეტკავშირი
|
ლაზერული დისკი
საბეჭდი
მანქანა/პრინტერი
პროექტორი
სკანერი
ტელევიზორი
|
VCR, ვიდეო
ვიდეოკამერა
ვიდეო
საკონფერენციო აღჭურვილობა.
|
ტექნოლოგია – პროგრამული უზრუნველყოფა (მონიშნეთ პროექტის ფარგლებში გამოყენებული პროგრამა/პროგრამები )
|
||
მონაცემთა
ბაზა/ცხრილები
საგამომცემლო
პროგრამები
ელფოსტის
პროგრამა
ენციკლოპედია კომპაქტდისკზე
|
ფოტო/სურათების
დამუშავება
ინტერნეტძიება
მულტიმედია
|
ვებგვერდის შექმნა
ვორდის პროგრამა
|
ბეჭდვითი მასალები
|
|
ინვენტარი/მასალები
|
სტატისტიკური მონაცემები, სამედიცინო გამოკვლევები, ლეცხუმის ეკოლიგიური
კვლევის მონაცემები.
|
ინტერნეტრესურსები
|
|
სხვა რესურსები
|
უბნის ექიმი, საკრებულოს გამგეობა, საჯარო
ბიბლიოთეკა, თემის უხუცესები.
|
No comments:
Post a Comment